PET-urile dispar în 800 de ani, pentru că nu sunt biodegradabile. Nesimţiţii, niciodată!, deşi, sunt biodegradabili.

joi, 15 aprilie 2010

Atenţie: pericol ecologic în Turda Nouă!

Pe unul dintre portalurile informative turdene, am găsit o atenţionare despre o posibilă bombă ecologică:
Atenţie: pericol ecologic în Turda Nouă
Am fost atenţionaţi de un posibil pericol ecologic existent într-o clădire dezafectată din Turda Nouă. Ne-am deplasat la faţa locului, iar ceea ce am văzut e de domeniul incredibilului. Diverse substanţe periculoase (conform unor foşti angajaţi ai CAP şi specialişti consultaţi), neidentificate, zac aruncate în clădirea spartă, unde pot pătrunde şi copii
. Nimeni nu a făcut o investigaţie serioasă privind natura acelor produse periculoase! Pe această cale, TurdaNews sesizează organele abilitate să verifice despre ce substanţe este vorba şi să procedeze la izolarea lor, pentru a nu se produce o adevărată catastrofă!

Ne bucurăm să constatăm că problemele de mediu sunt în atenţia colegilor din mass-media şi aşteptăm reacţia celor ... plătiţi să vadă aceste probleme. Şi să pună umărul - şi chitanţierul, dacă e necesar! - pentru rezolvarea lor!

Notă: nu am înţeles de ce nu este precizată şi locaţia "bombei", dar, promitem că o vom depista!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu