PET-urile dispar în 800 de ani, pentru că nu sunt biodegradabile. Nesimţiţii, niciodată!, deşi, sunt biodegradabili.

marți, 25 decembrie 2012

Dureri ecologice (251212)


Pădure tăiată
- de ce nu se folosesc brazi în ghivece? -
*
Vă sugerez să vizitaţi: Turdeanu’, ZOL, Ulise, Zamphotograph, Zamfirdeturda, Filumenie, AEFC, Colectionara, Florina, Magina, Arcadia, Graphis, Ines, Vienela, Zolty, Stropisuflet, Flavius, Tury, Blogatu, Pandhoraa, Tu1074, Fewstuff, Corina, Buculesei, Danap, G1b2i3, Daurel, Madionu, Anastasia, Coltmuzica, Abbilbal, Nimicuri, Diana, Dragosteoarba, Comba, Carmen,

9 comentarii:

  1. Si eu mă întreb asta în fiecare an. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. # copilunoras: Din păcate, sub pretextul "sărbătorii", distrugem.

      Ștergere
  2. Acum că a trecut Crăciunul să ai parte de zile liniştite pentru a primi cum se cuvine Noul An.

    Şi pentru că nu mai avem altă miercure fără cuvinte în acest an să ne întâlnim sănătoşi în 2013.

    LA MULŢI ANI !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. # Liviu Bimbea: Pentru că am omis să răspund la dublul tău mesaj, îţi întorc urările, ... dublate!

      Ștergere
  3. Acum că a trecut Crăciunul să ai parte de zile liniştite pentru a primi cum se cuvine Noul An.

    Şi pentru că nu mai avem altă miercure fără cuvinte în acest an să ne întâlnim sănătoşi în 2013.

    LA MULŢI ANI !

    RăspundețiȘtergere
  4. Dar nu e padure taiata!
    Sunt plantati special!
    Hai sa nu mai mancam fructe, atunci, ca si ele pot fi copaci!
    Nu vreau sa polemizam, doar imi spun si eu o parere!
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. # Vasile Durmitru: În parte, ai dreptate. Dar, prin gluma (sau, nu?), ai deturnat sensul regretelor noastre de ecologişti.
      Dacă am gândi ca Domnia Ta, am spune: Hai, să dărâmăm piramidele, ca să aibă Egiptul câteva hectare de deşert în plus!" Sau: Ha, să distrugem Roşia Montană, ca să aibă nu-ştiu-cine nişte tone de aur în plus!

      Ștergere
  5. Eu nu folosesc de niciun fel, nici macar bradul eco nu-l mai impodobesc. Craciunul poate veni foarte bine si frumos si fara macelul asta al brazilor...
    Sarbatori fericite in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. # ellyweiss: Noi ne refeream la risipa ecologică şi .... bugetară!

      Ștergere