PET-urile dispar în 800 de ani, pentru că nu sunt biodegradabile. Nesimţiţii, niciodată!, deşi, sunt biodegradabili.

sâmbătă, 26 iunie 2010

Turda şi debarasarea

Dacă ne-am lua după proiectele măreţe, trâmbiţate la nivel naţional, sau după afişele de prin oraş, în 25 şi 26 iunie, s-ar fi desfăşurat - şi la Turda! - acţiunea lunară "marea debarasare". Scuze: am pus poza cu anunţul pentru 7 mai? Aşa e pe stâlp. Repetitio ...
Deşi am patrulat şi ieri şi astăzi prin oraş, mâine s-ar putea să aflu ... ce nu am văzut pe nicăieri.

Afişele - au fost mult mai mult decât luna trecută. Mai mult, au fost postate în mai multe locuri, chiar cu câteva zile înainte.

Colectarea - s-a făcut, tovarăşi, vă putem arăta documentele! ... Doar că eu nu am reuşit să întâlnesc, pe teren, nici o maşină colectoare, nu am văzut aparatură pusă în faţa caselor, a blocurilor, ...

Tot ce am reuşit să văd, pe teren, aveţi în imaginile următoare:


Câte sute de tone s-au colectat, vom afla din raportările ce se vor publica luni. Vom afla că "s-a depăşit planul", că luna aceasta rezultatele sunt cu atâtea procente mai bun decât luna trecută, că, per total, stăm şi mai bine, ... Aşa cum ne-am obişnuit în deceniile de dinainte de ... moda ecologiei! Astăzi, s-a mai bifat o acţiune! Cred că societatea noastră ... a luat-o pe ulei!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu